Geçen aylarda 38,5 tl den ESEN hissesi aldım...Şuanda 28 lerde geziyor.
40-50 yi görecek deniyordu, neredeyse yarıladı
) Bıktırdı açıkçası. çrşamba günü, 27 tl den 145 adet daha aldım. Ortalama 36,5 a düştü.
Perşembe günü 29 a yükseldi. Düşeceğini tahmin ettiğim için, en son aldığım 145 adedi satayım, 300 tl civarı kar etsin diye düşündüm.(en son aldığımı satarsam ortalama tekrar eski haline gelir 300 tl de kar kalır diye düşünmüştüm
)))Ama hisseyi sattıktan sonra hesapta işler ters gitti. ortalama 36,5 ta kaldı ve sepetteki paradan da 960 tl eksildi...yani 300 tl kar edeceğim derken 960 tl zarar ettim
)Matematiksel düşününce aldığım kadarını satınca her şeyin eski haline dönmesi gerekiyor. Ama borsa da sanırım bu şekilde işlemiyor. Arkadaşlar eski haline döner bekle diyor, ...
Sanırım biraz karıştı anlatımım ama sorum şu: pazartesi günü hisse ortalaması eski ortalama olan 38,5 tl ye dönüp, nakit param da 300 tl artar mı? (vakıf yatırımdan mesaj gelmiş, 31 mayısta takas yapılmak üzere 145 adet satış olmuştur diye) yoksa 960 tl lik bir tecrübe mi edinmiş oldum
)Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler...