15 nisan da negatif trende girmiş toplaması zaman alacaktır ne kadar alır bilinmez yeni bir hisse bu tip yeni ürünlerde şu olacak bu olacak diye sosyal medyada oluşturulan algılar yıllarcada toparlayamayabilir.
1. hatanız 40-50 olacak denildi denen birşey varsa emin olun asla olmayacaktır uzak durmalısınız.
2. hatanız maliyet düşürmedir fiyat alta giderken aldıkça zarar ederseniz o maliyete yetişemezsiniz
son olarak 960 liralık tecrübe lafını ediyor iseniz doğru yoldasınız. borsa da tecrübe teknik olarak yediğimiz kazıkların toplamı olarak ifade edilir. Bundan sonra 40-50 olacak dedikleri hisseleri almamanız gerektiğiniz 960 liraya ögrendiniz benim bunu ilk ögrendigim çok daha pahalı bir rakamdı =)
bol kazançlar dilerim