borsamızda hisseler çok şişirildi hatta çoğu borçlu şirket halka arza katılarak milletten topladıkları paralar ile borçlarını ödüyorlar.
Ben olsam borsadan bu aydan itibaren uzak dururum hepsi şişirilmiş gibi fiyatlar var. Yabancıları takip edin onlar kısa vadede neleri alıyorlar. Asla arkadaş tavsiyesi ile hisse almayın kredi ile asla girmeyin. Seçim haberi çıkar çıkmaz ilk 2-3 gün full düşerler. İşte o zaman gireceksiniz.