hibravez adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ev Yatırımı Hakkında
37
●1.920
- 27-07-2019, 18:34:54Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Rica ederim hocam, hakkınızda hayırlısı ne ise o olsunbigboss01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2019, 18:36:16Teşekkürler kardeşim vakit ayırıp yazdığın için haklisinMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2019, 18:37:49Üyeliği durdurulduEğer anlaştığın kişi şahıs değilde inşaat firması ise senet teklif et şuan piyasada yaprak kıpırdamıyor zaten kabul edeceklerdir nakit girişi olması için. Bir tanıdığım o şekilde ev aldı yakın zamanda. 150 200 bin bankaya fark ödeyeceğine 30 40 bin lira faiz ödersin elden.
- 27-07-2019, 18:40:33Tamamdır hocam konu şekillenikten sonra size dönüş yapacağım teskrler.Haberportalim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evi alacağım kişi aslında inşaatı yapan beton firması taşeron firma ama senet kabul edeceklerini düşünmüyorum yine bi sorayim ama bu senet işleri nasıl olur pek bilgim yokGuneyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 27-07-2019, 18:51:41Üyeliği durdurulduBende çok hakim değilim ama bir tanıdığın binası kentsel dönüşüme girdi ödeyecek durumu olmayanlar kredi çekmek yerine müteahhite senet yaptılar oradan aklıma geldibigboss01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2019, 18:53:35Tamamdır hocam size dönüş yapacağım teskrler.Haberportalim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2019, 20:01:32Kendi tecrübelerime göre yaşadığım olayı anlatayım, ortalama bende senin gibiydi alacağımız ev 350 Bindi bizdede 175 bin civarı eş dost falan filan öyle toplandı, sonrasında faiz oranı daha yüksekti 175 çeksek yaklaşık 320 bin ödüyecektik fakat ben elimdekini 1 sene vadeli hesaba yatırdık (200 Bin olarak ) 1 yıl sonunda getirdiği vade farkı ile 1 yıllık kira ve diğer masraflar ödenmiş oldu geri dönüşü 30 küsür olması lazımdı. O geçen 1 yıldıda kazandıklarımızı veya kazanabildiklerimizi 260 civarı falan oldu sonra o evde 300 e düştü sağolsunlar. 40 bin eksikti, ve 40 binide eşden dosttan toparlayarak ödededik ve 5 yıl beklemedim tekrar faiz vermedim, ve gerçekten 1 yıl daha bekleyip birde böyle düşünün,
Karar sizin size yaşadığım tecrübeyi anlattım, umarım faydalı olmuştur. Allah yolunuzu açık etsin inşallah. Allah tüm insanlara yardım etsin.