• 04-12-2013, 23:35:53
    #1
    Ya aslinda buraya Coinlar icin özel bir bölüm acilmali gibi

    2-3 gündür WDC izliyorum... 50-60 centlerde biraz kivrandi - herkes QRK izlerken bugün gayet güzel bir cikis yapti... sansima dün bir miktar almistim...

    Su an 0,92 USD - psikolojik bölgeye cok yakin... 1,00 USD olursa kar satislari gelir mi yoksa oraya gelmeden bu gece tekrar indirirler mi 0,60'lara..?

    borsa olsa 1,02 - 1,05 arasi satis talimati verirdim, bu hizla buraya yükselmis bir kagit icin... ama coin borsasinda bu isler nasil yürüyor, merakla izliyorum...
  • 04-12-2013, 23:41:27
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Katılıyorum bitcoin için bir kategori süper olur.
  • 05-12-2013, 00:03:18
    #3
    Hocam 3-4 gün önce söylediğim gibi quarkcoin, megacoin, worldcoin ve digitalcoin patlayacak gibi duruyordu. Önce 3 birim worldcoin ve 1 birim quark aldım. Daha sonra quarkın hareketliliğini görünce 3 birim worldcoini quarka geçirdim. Quark o gece 10x arttı

    Ama worldcoin'in uzun vadede artacağı belliydi, sağlam ama düzenli ilerleyecek bir coin.
    İsmi karizma ve genele hitap ediyor, supportu güçlü, arzı dengeli. Gözü kapalı uzun vadeli girilecek bir coin bence. Ama daha önce 0.15'ten alıp sattığım için şu an 0.91'den almak zoruma gidiyor
  • 05-12-2013, 16:13:45
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar türkler hiçbir pastadan pay alamayacak mı ya da hep geç mi kalacak.
    bu piyasa en az 15 milyar dolar seviyesinde 15 de birine sahip olsak ülkemiz de kazansa biz de kazansak, gün gelir kendi coinlerimizi uluslararası piyasaya çıkarırız.
    bir bitcoin sayfası çok yararlı olur.
    onun altında bir proje geliştirme sayfası da olursa gizli bir şekilde tadından yenmez.
    bugün quarkcoini üretenler milyon dolarları kazandılar.
    uyanalım artık
  • 05-12-2013, 16:17:20
    #5
    qwertyuo2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar türkler hiçbir pastadan pay alamayacak mı ya da hep geç mi kalacak.
    bu piyasa en az 15 milyar dolar seviyesinde 15 de birine sahip olsak ülkemiz de kazansa biz de kazansak, gün gelir kendi coinlerimizi uluslararası piyasaya çıkarırız.
    bir bitcoin sayfası çok yararlı olur.
    onun altında bir proje geliştirme sayfası da olursa gizli bir şekilde tadından yenmez.
    bugün quarkcoini üretenler milyon dolarları kazandılar.
    uyanalım artık
    Hackercoin nasıl
    • qwertyuo2000
    qwertyuo2000 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-12-2013, 16:54:36
    #6
    Biz bir forum açtık. Gelmek isteyenler buyursun gelsin en azından sadece bu konularla ilgili temiz bir forum olacak inşallah.

    TRpara.com
  • 05-12-2013, 22:19:10
    #7
    Üyeliği durduruldu
    SuskunYolcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz bir forum açtık. Gelmek isteyenler buyursun gelsin en azından sadece bu konularla ilgili temiz bir forum olacak inşallah.

    TRpara.com
    www.trpara.com btc ve diğerleri için bilgi paylaşımı amaçlı açıldı btc üzerine güzel bir forum olacak