Ya aslinda buraya Coinlar icin özel bir bölüm acilmali gibi

2-3 gündür WDC izliyorum... 50-60 centlerde biraz kivrandi - herkes QRK izlerken bugün gayet güzel bir cikis yapti... sansima dün bir miktar almistim...

Su an 0,92 USD - psikolojik bölgeye cok yakin... 1,00 USD olursa kar satislari gelir mi yoksa oraya gelmeden bu gece tekrar indirirler mi 0,60'lara..?

borsa olsa 1,02 - 1,05 arasi satis talimati verirdim, bu hizla buraya yükselmis bir kagit icin... ama coin borsasinda bu isler nasil yürüyor, merakla izliyorum...