Hocam 3-4 gün önce söylediğim gibi quarkcoin, megacoin, worldcoin ve digitalcoin patlayacak gibi duruyordu. Önce 3 birim worldcoin ve 1 birim quark aldım. Daha sonra quarkın hareketliliğini görünce 3 birim worldcoini quarka geçirdim. Quark o gece 10x arttı

Ama worldcoin'in uzun vadede artacağı belliydi, sağlam ama düzenli ilerleyecek bir coin.
İsmi karizma ve genele hitap ediyor, supportu güçlü, arzı dengeli. Gözü kapalı uzun vadeli girilecek bir coin bence. Ama daha önce 0.15'ten alıp sattığım için şu an 0.91'den almak zoruma gidiyor