qwertyuo2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar türkler hiçbir pastadan pay alamayacak mı ya da hep geç mi kalacak.
bu piyasa en az 15 milyar dolar seviyesinde 15 de birine sahip olsak ülkemiz de kazansa biz de kazansak, gün gelir kendi coinlerimizi uluslararası piyasaya çıkarırız.
bir bitcoin sayfası çok yararlı olur.
onun altında bir proje geliştirme sayfası da olursa gizli bir şekilde tadından yenmez.
bugün quarkcoini üretenler milyon dolarları kazandılar.
uyanalım artık
Hackercoin nasıl