Altın hakkında
9
●702
- 26-11-2013, 17:08:40Arkadaşlar şu sıralar biliyorsunuz altın büyük bir şekilde düşüş yaşadı ve malumunuz herkes altına yöneldi, benimde aklımda var fakat size sormak istediğim şey; gram,çeyrek,cumhuriyet vs. hangisinden alınmalı bu fark eder mi? Ortalama bir 10-15k'lık almayı düşünüyorum.
- 26-11-2013, 17:18:58http://www.hepsiburada.com/liste/iar...ster#GorsellerCyrax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle mi? Yoksa bankadan mı? Malum işçilik şu bu 20 lirayamı çıkmıştı ne.
- 26-11-2013, 17:43:26bankadan tabiki.AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alış / satışta minimum zarar için gram tercih edilmeli ve bankalar kullanılmalı. fiziki altın alırsanız kuyumculara kazandırırsınız. - 26-11-2013, 17:48:16Hocam gram altının mantığı nedir ? Neden Cumhur.. değilde gram.Cyrax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-11-2013, 13:17:32Altın alınacaksa gram alınmalı işçilik nerdeyse yok seviyesinde olduğu için.
Birde online alırken altın sitelerinin yorumlarına bakın bazı bankalarda alım satım arasındaki farklar yüksek bazılarında düşük oluyor garanti ve ziraat en az alım satım arasında fark olanlardı sanırım.