• 26-11-2013, 17:08:40
    #1
    Arkadaşlar şu sıralar biliyorsunuz altın büyük bir şekilde düşüş yaşadı ve malumunuz herkes altına yöneldi, benimde aklımda var fakat size sormak istediğim şey; gram,çeyrek,cumhuriyet vs. hangisinden alınmalı bu fark eder mi? Ortalama bir 10-15k'lık almayı düşünüyorum.
  • 26-11-2013, 17:09:46
    #2
    /takipteyim
  • 26-11-2013, 17:13:36
    #3
    Bankadan gram şeklinde alabilirsiniz.
    şu sıralar 80 seyrinde zaten önümüzdeki günlerde herkesin dedigi gibi yükselmeye başlar.
  • 26-11-2013, 17:15:40
    #4
    gram alın
  • 26-11-2013, 17:18:58
    #5
    Cyrax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gram alın
    http://www.hepsiburada.com/liste/iar...ster#Gorseller

    Böyle mi? Yoksa bankadan mı? Malum işçilik şu bu 20 lirayamı çıkmıştı ne.
  • 26-11-2013, 17:38:01
    #6
    10 gün önce falan cumhuriyet altını almıştım 575 TL'den şuan 547 tl olmuş.Bana sanki cumhuriyet biraz daha farklı gelişiyor gibi geldi ama grama bakalım birde.
  • 26-11-2013, 17:43:26
    #7
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.hepsiburada.com/liste/iar...ster#Gorseller

    Böyle mi? Yoksa bankadan mı? Malum işçilik şu bu 20 lirayamı çıkmıştı ne.
    bankadan tabiki.

    alış / satışta minimum zarar için gram tercih edilmeli ve bankalar kullanılmalı. fiziki altın alırsanız kuyumculara kazandırırsınız.
  • 26-11-2013, 17:48:16
    #8
    Cyrax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bankadan tabiki.

    alış / satışta minimum zarar için gram tercih edilmeli ve bankalar kullanılmalı. fiziki altın alırsanız kuyumculara kazandırırsınız.
    Hocam gram altının mantığı nedir ? Neden Cumhur.. değilde gram.
  • 28-11-2013, 13:17:32
    #9
    Altın alınacaksa gram alınmalı işçilik nerdeyse yok seviyesinde olduğu için.

    Birde online alırken altın sitelerinin yorumlarına bakın bazı bankalarda alım satım arasındaki farklar yüksek bazılarında düşük oluyor garanti ve ziraat en az alım satım arasında fark olanlardı sanırım.