Konu
Altın hakkında
26-11-2013, 17:43:26
#7
Cyrax
AlperDemircan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
http://www.hepsiburada.com/liste/iar...ster#Gorseller
Böyle mi? Yoksa bankadan mı? Malum işçilik şu bu 20 lirayamı çıkmıştı ne.
bankadan tabiki.
alış / satışta minimum zarar için gram tercih edilmeli ve bankalar kullanılmalı. fiziki altın alırsanız kuyumculara kazandırırsınız.