AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.hepsiburada.com/liste/iar...ster#Gorseller

Böyle mi? Yoksa bankadan mı? Malum işçilik şu bu 20 lirayamı çıkmıştı ne.
bankadan tabiki.

alış / satışta minimum zarar için gram tercih edilmeli ve bankalar kullanılmalı. fiziki altın alırsanız kuyumculara kazandırırsınız.