Altın alınacaksa gram alınmalı işçilik nerdeyse yok seviyesinde olduğu için.
Birde online alırken altın sitelerinin yorumlarına bakın bazı bankalarda alım satım arasındaki farklar yüksek bazılarında düşük oluyor garanti ve ziraat en az alım satım arasında fark olanlardı sanırım.