Arkadaşlar şu sıralar biliyorsunuz altın büyük bir şekilde düşüş yaşadı ve malumunuz herkes altına yöneldi, benimde aklımda var fakat size sormak istediğim şey; gram,çeyrek,cumhuriyet vs. hangisinden alınmalı bu fark eder mi? Ortalama bir 10-15k'lık almayı düşünüyorum.