• 04-06-2013, 00:30:22
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Abdullah Gül'e helal olsun derim başka bişey demem.İnsanları yumuşatmak gerekirken "benim evde zor tuttugum %50 var " dersen yıllardır yaptığın her güzel şeyi bir anda silersin..(Başbakan için söylüyorum) (CHP'liyim)
  • 04-06-2013, 00:47:28
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abdullah Gül'e helal olsun derim başka bişey demem.İnsanları yumuşatmak gerekirken "benim evde zor tuttugum %50 var " dersen yıllardır yaptığın her güzel şeyi bir anda silersin.. (CHP'liyim)
    O sozu basbakan soyledi hocam.
  • 04-06-2013, 00:50:40
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ata350 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O sozu basbakan soyledi hocam.
    e bende zaten cumhurbaskanına helal olsun demeye calısıyorum ortamı yumusatmaya calıstıgı için.basbakanın söyledikleri belli zaten.

    Dipnot : hatayı anladım
  • 04-06-2013, 01:15:32
    #13
    Sakin olun. İlla CHPliyim diye belirtmenin alemi yok. Taraf belirlemeyin kendinize... Çok dayak yedim. 4 gündür orada burada işin aslı nedir diye geziyorum. İlaçlarla ayaktayım.

    Tekrar diyorum sakin olun. Yoksa yakında yapacak bir işimiz bile olmayacak. Sindirilmiş susturulmuş birileri yok. Bana bunu diyecek olanlar olabilir. Lakin etraflıca bakınca olay bu. Eylemcilerin arasında sivil eylemci polisler var. Çürükleri toplamaya başladılar. Bu yüzden polis çekildi. Birinci ağızdan ben söylüyorum.

    Lütfen ama lütfen siyasi polemiğe girmeyin. Derdimiz tasamız aynı. Aynı sorunlarımız var.
  • 04-06-2013, 01:21:22
    #14
    Üyeliği durduruldu
    maxitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakin olun. İlla CHPliyim diye belirtmenin alemi yok. Taraf belirlemeyin kendinize... Çok dayak yedim. 4 gündür orada burada işin aslı nedir diye geziyorum. İlaçlarla ayaktayım.

    Tekrar diyorum sakin olun. Yoksa yakında yapacak bir işimiz bile olmayacak. Sindirilmiş susturulmuş birileri yok. Bana bunu diyecek olanlar olabilir. Lakin etraflıca bakınca olay bu. Eylemcilerin arasında sivil eylemci polisler var. Çürükleri toplamaya başladılar. Bu yüzden polis çekildi. Birinci ağızdan ben söylüyorum.

    Lütfen ama lütfen siyasi polemiğe girmeyin. Derdimiz tasamız aynı. Aynı sorunlarımız var.

    hayır orda CHP'liyim lafımdan kastım herhangi bir ayırım yapmak değildi.Sonucta Abdullah Gül'de Ak partiden cıkıp Cumhurbaşkanı olan bir insan.Ben Chp'liyim ama Akp'den de kim doğru birşey söylese onuda desteklerim anlamında söylemeye calıstım.
  • 04-06-2013, 01:23:40
    #15
    Üyeliği durduruldu
    maxitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakin olun. İlla CHPliyim diye belirtmenin alemi yok. Taraf belirlemeyin kendinize... Çok dayak yedim. 4 gündür orada burada işin aslı nedir diye geziyorum. İlaçlarla ayaktayım.

    Tekrar diyorum sakin olun. Yoksa yakında yapacak bir işimiz bile olmayacak. Sindirilmiş susturulmuş birileri yok. Bana bunu diyecek olanlar olabilir. Lakin etraflıca bakınca olay bu. Eylemcilerin arasında sivil eylemci polisler var. Çürükleri toplamaya başladılar. Bu yüzden polis çekildi. Birinci ağızdan ben söylüyorum.

    Lütfen ama lütfen siyasi polemiğe girmeyin. Derdimiz tasamız aynı. Aynı sorunlarımız var.
    Konu borsa fakat konu ile ilgili tek bir kelimen bulunmamakta.

    Borsa dışı yazılmazsa eğer bizde arkadaşların fikirlerinden bilgi sahibi olabiliriz.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:23:40 -->-> Daha önceki mesaj 01:22:57 --

    dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır orda CHP'liyim lafımdan kastım herhangi bir ayırım yapmak değildi.Sonucta Abdullah Gül'de Ak partiden cıkıp Cumhurbaşkanı olan bir insan.Ben Chp'liyim ama Akp'den de kim doğru birşey söylese onuda desteklerim anlamında söylemeye calıstım.
    Üstadım konumuz borsa, bunun üzerine konuşsak?
  • 04-06-2013, 01:40:25
    #16
    Bist'te 1 yılda kazanamadığımı 1 günde kaybettim. Düşüşün durma şansı şimdilik pek mümkün görünmüyor, daha yeni kredi notumuzu artıran Fitch bugün resmen Türkiye'yi tehdit etti, notunuz bugün ki olaylara göre 10 kat fazla dedi. Eğer olur da kredi notu da düşerse Bist olur sana 60k...

    Ancak bi şekilde acilen gündemin değişmesi gerekiyor.

    Çok kötü çok
  • 04-06-2013, 01:43:13
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Garanti yarında büyük bir ihtimalle tabanla kapatıcak günü
  • 04-06-2013, 15:47:18
    #18
    Bugün VOB dan gelen müjde ile borsa yükselişte umarım böyle gider