Sakin olun. İlla CHPliyim diye belirtmenin alemi yok. Taraf belirlemeyin kendinize... Çok dayak yedim. 4 gündür orada burada işin aslı nedir diye geziyorum. İlaçlarla ayaktayım.
Tekrar diyorum sakin olun. Yoksa yakında yapacak bir işimiz bile olmayacak. Sindirilmiş susturulmuş birileri yok. Bana bunu diyecek olanlar olabilir. Lakin etraflıca bakınca olay bu. Eylemcilerin arasında sivil eylemci polisler var. Çürükleri toplamaya başladılar. Bu yüzden polis çekildi. Birinci ağızdan ben söylüyorum.
Lütfen ama lütfen siyasi polemiğe girmeyin. Derdimiz tasamız aynı. Aynı sorunlarımız var.