dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abdullah Gül'e helal olsun derim başka bişey demem.İnsanları yumuşatmak gerekirken "benim evde zor tuttugum %50 var " dersen yıllardır yaptığın her güzel şeyi bir anda silersin.. (CHP'liyim)
O sozu basbakan soyledi hocam.