Abdullah Gül'e helal olsun derim başka bişey demem.İnsanları yumuşatmak gerekirken "benim evde zor tuttugum %50 var " dersen yıllardır yaptığın her güzel şeyi bir anda silersin..(Başbakan için söylüyorum) (CHP'liyim)