• Dün, 20:17:54
    #1
    merhaba Mobilde x5 paket 4.999 TL çıkıyor fakat web üzerinden almak isteyince otomatik 120$ atıyor.Peki bu 20$ vergiyi düşüremiyormuyuz ?
  • Dün, 20:19:46
    #2
    Envicti ile Güvenle Barın
    fatura bilgilerinden ülkeyi zimbabwe yapmayı deneyin.
  • Dün, 20:27:13
    #3
    AI işçisi
    Ban riski var yapmayın paranız boşa gidebilir müsterim ban yedi
  • Dün, 20:28:22
    #4
    Chakallstr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ban riski var yapmayın paranız boşa gidebilir müsterim ban yedi
    Hımm 200 300 lira için değmez o zaman hocam mobilden alayım.Teşekkür ederim
  • Dün, 20:32:50
    #5
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hımm 200 300 lira için değmez o zaman hocam mobilden alayım.Teşekkür ederim
    Mobilden nasıl farklı çıkıyor. Mobilden dediğiniz telefondan işlem yapınca mı düşüyor fiyat
  • Dün, 20:33:52
    #6
    AI işçisi
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hımm 200 300 lira için değmez o zaman hocam mobilden alayım.Teşekkür ederim
    Aynen hocam limitiniz bitince beklerim 😈
  • Dün, 20:34:08
    #7
    Temajet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobilden nasıl farklı çıkıyor. Mobilden dediğiniz telefondan işlem yapınca mı düşüyor fiyat
    Evet bonusla aldım şimdi 4.999 Tl çekti.Bonus 250 Tl chip verdi. 4.749 TL gelmiş oldu.Vergisiz almak istersende 4.599 Tl geliyor güncel kur ile.
  • Dün, 20:43:45
    #8
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bonusla aldım şimdi 4.999 Tl çekti.Bonus 250 Tl chip verdi. 4.749 TL gelmiş oldu.Vergisiz almak istersende 4.599 Tl geliyor güncel kur ile.
    Bende vergisiz alma yolunu araştırdım bulamamıştım teşekkürler
  • Dün, 21:06:07
    #9
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba Mobilde x5 paket 4.999 TL çıkıyor fakat web üzerinden almak isteyince otomatik 120$ atıyor.Peki bu 20$ vergiyi düşüremiyormuyuz ?
    bu yüzden almayı bıraktım 100$ 20$ vergi falanda yok ortada ?