Claude Vergi olayı ?
11
●334
- Dün, 20:27:13Ban riski var yapmayın paranız boşa gidebilir müsterim ban yedi
- Dün, 20:28:22Hımm 200 300 lira için değmez o zaman hocam mobilden alayım.Teşekkür ederimChakallstr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Dün, 20:32:50Mobilden nasıl farklı çıkıyor. Mobilden dediğiniz telefondan işlem yapınca mı düşüyor fiyatertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Dün, 20:33:52Aynen hocam limitiniz bitince beklerim 😈ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Dün, 20:34:08Evet bonusla aldım şimdi 4.999 Tl çekti.Bonus 250 Tl chip verdi. 4.749 TL gelmiş oldu.Vergisiz almak istersende 4.599 Tl geliyor güncel kur ile.Temajet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Dün, 20:43:45Bende vergisiz alma yolunu araştırdım bulamamıştım teşekkürlerertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Dün, 21:06:07bu yüzden almayı bıraktım 100$ 20$ vergi falanda yok ortada ?ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
