ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba Mobilde x5 paket 4.999 TL çıkıyor fakat web üzerinden almak isteyince otomatik 120$ atıyor.Peki bu 20$ vergiyi düşüremiyormuyuz ?
bu yüzden almayı bıraktım 100$ 20$ vergi falanda yok ortada ?