Chakallstr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ban riski var yapmayın paranız boşa gidebilir müsterim ban yedi
Hımm 200 300 lira için değmez o zaman hocam mobilden alayım.Teşekkür ederim