• Dün, 22:11:04
    #10
    ahmetce332733 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu yüzden almayı bıraktım 100$ 20$ vergi falanda yok ortada ?
    Mobilde bir tık ucuz çıkıyor.Forumdan aldığım hizmetler malesef tatmin etmedi en sonunda kıydum paraya aldım.Kafam rahat
  • Dün, 23:50:45
    #11
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobilde bir tık ucuz çıkıyor.Forumdan aldığım hizmetler malesef tatmin etmedi en sonunda kıydum paraya aldım.Kafam rahat
    geçende şikayet konusu açılmıştı sıkıntılı yani forumdan almak en mantıklısı kaynağından almak şikayet konusu açman parayı alamaman ayrı bir sıkıntı
  • Dün, 23:53:02
    #12
    Hocam ülke değiştirmek ban sebebi oluyor bence de girmeyin derim. Claude için şu anda mobilden direkt almak en mantıklısı. Doğru karar.