Mobilde bir tık ucuz çıkıyor.Forumdan aldığım hizmetler malesef tatmin etmedi en sonunda kıydum paraya aldım.Kafam rahat
geçende şikayet konusu açılmıştı sıkıntılı yani forumdan almak en mantıklısı kaynağından almak şikayet konusu açman parayı alamaman ayrı bir sıkıntı