Konu
Claude Vergi olayı ?
Dün, 22:11:04
#10
ertunc23
ahmetce332733 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu yüzden almayı bıraktım 100$ 20$ vergi falanda yok ortada ?
Mobilde bir tık ucuz çıkıyor.Forumdan aldığım hizmetler malesef tatmin etmedi en sonunda kıydum paraya aldım.Kafam rahat