İbrahimH adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Codex Goal Özelliğini Kullanan Var mı?
24
●1.110
- 04-06-2026, 22:07:06Valla ne desem yalan olur. Yaklaşık 2-3 haftadır cli sürümünü kullanmıyorum. Sürüm güncellemesi yapıp, tekrar denesene bi. Çıkmıyorsa oraya gelmemiştir heral de... Bu arada sen bi ara vds sunucumda ki sohbete nasıl bağlanacağım diye sormuştun. VDS ile ssh bağlantısı yaptığında sohbet mobil app içinde gözükmüyor ama codexse ssh bağlantını şifresiz olarak normal bir sohbette verirsen sohbet içinde de sunucunu yönetebiliyorsun. Mobilde de erişebilir oluyor
- 04-06-2026, 22:08:55Teşekkürler hocam anladım, sürüm güncellesem bile güncellenmiyor hep aynı sürümü diyor.Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-06-2026, 22:14:16Bilgisayara format attıktan sonra yüklememiştim. Senin için tekrar yükledim. Şuan aktif gözüküyor /goal olarak çıkıyor. Versiyon: OpenAI Codex (v0.137.0)İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 07-06-2026, 15:35:07Terminalde "codex features enable goals" bunu yazın codexi tekrar başlatın aktif olur hocamİbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-06-2026, 16:07:17Hocam sürüm güncellense bile hafızada 3.1 kalıyormuş ondan olmuyormuş chat gpt kod verdi onunla beraber düzeld.xarvick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
