• 04-06-2026, 22:07:06
    #19
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıktı hocam teşekkür ederim.
    @Fizz; bunu CLİ içinde kullanabiliyor muyuz?
    /goal ve /hedef denedim ama hiç bir şey çıkmadı CLİ ilçinde.
    Valla ne desem yalan olur. Yaklaşık 2-3 haftadır cli sürümünü kullanmıyorum. Sürüm güncellemesi yapıp, tekrar denesene bi. Çıkmıyorsa oraya gelmemiştir heral de... Bu arada sen bi ara vds sunucumda ki sohbete nasıl bağlanacağım diye sormuştun. VDS ile ssh bağlantısı yaptığında sohbet mobil app içinde gözükmüyor ama codexse ssh bağlantını şifresiz olarak normal bir sohbette verirsen sohbet içinde de sunucunu yönetebiliyorsun. Mobilde de erişebilir oluyor
  • 04-06-2026, 22:08:55
    #20
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla ne desem yalan olur. Yaklaşık 2-3 haftadır cli sürümünü kullanmıyorum. Sürüm güncellemesi yapıp, tekrar denesene bi. Çıkmıyorsa oraya gelmemiştir heral de... Bu arada sen bi ara vds sunucumda ki sohbete nasıl bağlanacağım diye sormuştun. VDS ile ssh bağlantısı yaptığında sohbet mobil app içinde gözükmüyor ama codexse ssh bağlantını şifresiz olarak normal bir sohbette verirsen sohbet içinde de sunucunu yönetebiliyorsun. Mobilde de erişebilir oluyor
    Teşekkürler hocam anladım, sürüm güncellesem bile güncellenmiyor hep aynı sürümü diyor.
  • 04-06-2026, 22:14:16
    #21
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam anladım, sürüm güncellesem bile güncellenmiyor hep aynı sürümü diyor.
    Bilgisayara format attıktan sonra yüklememiştim. Senin için tekrar yükledim. Şuan aktif gözüküyor /goal olarak çıkıyor. Versiyon: OpenAI Codex (v0.137.0)

  • 05-06-2026, 07:56:19
    #22
    Gerçekten çok farklı yerlere gidiyoruz , bir çok sektörü ciddi anlamda bitirecek ve malesef ki yazılım sektörünü de tamamen bitirecek.
  • 05-06-2026, 11:19:17
    #23
    Merhaba
    hiç kullanmadım sorum var
    peki bu kadar uzun bir süreçte hata yapmadığını bir şeyler çökertmediğini vs nasıl ayıklayabiliyoruz rapor sistemi vs mi var
  • 07-06-2026, 15:35:07
    #24
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam anladım, sürüm güncellesem bile güncellenmiyor hep aynı sürümü diyor.
    Terminalde "codex features enable goals" bunu yazın codexi tekrar başlatın aktif olur hocam
  • 07-06-2026, 16:07:17
    #25
    xarvick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Terminalde "codex features enable goals" bunu yazın codexi tekrar başlatın aktif olur hocam
    Hocam sürüm güncellense bile hafızada 3.1 kalıyormuş ondan olmuyormuş chat gpt kod verdi onunla beraber düzeld.