Fizz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Codex Goal Özelliğini Kullanan Var mı?
24
●1.110
- 04-06-2026, 21:47:39Aynı konuyu ben açacaktım fırsat bulup foruma bakayım dedim siz açmışsınız.Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
/goal döküman.md "tüm testlerden yeşil hard pass"
komutu verdim 20 saattir devam ediyor 155M token harcadı ama çok farklı ve değişik çalışıyor öğrene öğrene devam ediyor normalden farklı bir çalışma sitili ile devam ediyor. Normale göre biraz daha yavaş sadece çünkü aynı dokümanı ben yönetseydim şimdiye kadar çoktan bitmişti. - 04-06-2026, 21:50:06Aslında karmaşık işler konusunda daha başarılı. Finans, güvenlik, veri toplama ve yönetme. Finans kategorisinde çalıştırdım şuan 18 saatte yeni bittiToplam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-06-2026, 21:52:06/goal yazıp hedef belirliyorsun ve başlatıyorsunİbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-06-2026, 21:52:20Hocam kesinlikle farklı bir şekilde çalışıyor /goal devreye girince bunu iyi anlamak lazım. Ben bir kaç kere daha denemeyi düşünüyorum.Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim gördüğüm kadarıyla küçük adımlarla ilerliyor ama sağlam sağlam ilerliyor. - 04-06-2026, 22:00:14/hedef yazıp dener misinİbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-06-2026, 22:00:48Çıktı hocam teşekkür ederim.Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Fizz; bunu CLİ içinde kullanabiliyor muyuz?
/goal ve /hedef denedim ama hiç bir şey çıkmadı CLİ ilçinde.
Şuanlık haftalık limitimin %20'sini yedi.. Toplam kullandığı token 100M
