• 04-06-2026, 20:19:47
    #10
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam muhtemelen hiç ilerleme olmaz. Çok kredi harcıyor çünkü. 20x hesabın 14 saatte %20 limitini bitirdi
    anladım hocam free şekilde yapmanın bir yolu yok galiba
  • 04-06-2026, 21:47:39
    #11
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hedefe ulaşana kadar durmuyor... 14 saat oldu bitmedi Şuanlık haftalık limitimin %20'sini yedi.. Toplam kullandığı token 100M
    Aynı konuyu ben açacaktım fırsat bulup foruma bakayım dedim siz açmışsınız.

    /goal döküman.md "tüm testlerden yeşil hard pass"

    komutu verdim 20 saattir devam ediyor 155M token harcadı ama çok farklı ve değişik çalışıyor öğrene öğrene devam ediyor normalden farklı bir çalışma sitili ile devam ediyor. Normale göre biraz daha yavaş sadece çünkü aynı dokümanı ben yönetseydim şimdiye kadar çoktan bitmişti.
  • 04-06-2026, 21:50:06
    #12
    Toplam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı konuyu ben açacaktım fırsat bulup foruma bakayım dedim siz açmışsınız.

    /goal döküman.md "tüm testlerden yeşil hard pass"

    komutu verdim 20 saattir devam ediyor 155M token harcadı ama çok farklı ve değişik çalışıyor öğrene öğrene devam ediyor normalden farklı bir çalışma sitili ile devam ediyor. Normale göre biraz daha yavaş sadece çünkü aynı dokümanı ben yönetseydim şimdiye kadar çoktan bitmişti.
    Aslında karmaşık işler konusunda daha başarılı. Finans, güvenlik, veri toplama ve yönetme. Finans kategorisinde çalıştırdım şuan 18 saatte yeni bitti
  • 04-06-2026, 21:51:09
    #13
    Nasıl kullanıyoruz hocam?
    Codex bu yönde açık veriyor aslında token bitse bile devam ediyor.
  • 04-06-2026, 21:52:06
    #14
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl kullanıyoruz hocam?
    Codex bu yönde açık veriyor aslında token bitse bile devam ediyor.
    /goal yazıp hedef belirliyorsun ve başlatıyorsun
  • 04-06-2026, 21:52:20
    #15
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında karmaşık işler konusunda daha başarılı. Finans, güvenlik, veri toplama ve yönetme. Finans kategorisinde çalıştırdım şuan 18 saatte yeni bitti
    Hocam kesinlikle farklı bir şekilde çalışıyor /goal devreye girince bunu iyi anlamak lazım. Ben bir kaç kere daha denemeyi düşünüyorum.

    Benim gördüğüm kadarıyla küçük adımlarla ilerliyor ama sağlam sağlam ilerliyor.
  • 04-06-2026, 21:56:23
    #16
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    /goal yazıp hedef belirliyorsun ve başlatıyorsun

    Böyle diyor hocam.
  • 04-06-2026, 22:00:14
    #17
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Böyle diyor hocam.
    /hedef yazıp dener misin
  • 04-06-2026, 22:00:48
    #18
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    /hedef yazıp dener misin
    Çıktı hocam teşekkür ederim.
    @Fizz; bunu CLİ içinde kullanabiliyor muyuz?
    /goal ve /hedef denedim ama hiç bir şey çıkmadı CLİ ilçinde.