İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çıktı hocam teşekkür ederim.
@Fizz; bunu CLİ içinde kullanabiliyor muyuz?
/goal ve /hedef denedim ama hiç bir şey çıkmadı CLİ ilçinde.
Valla ne desem yalan olur. Yaklaşık 2-3 haftadır cli sürümünü kullanmıyorum. Sürüm güncellemesi yapıp, tekrar denesene bi. Çıkmıyorsa oraya gelmemiştir heral de... Bu arada sen bi ara vds sunucumda ki sohbete nasıl bağlanacağım diye sormuştun. VDS ile ssh bağlantısı yaptığında sohbet mobil app içinde gözükmüyor ama codexse ssh bağlantını şifresiz olarak normal bir sohbette verirsen sohbet içinde de sunucunu yönetebiliyorsun. Mobilde de erişebilir oluyor