İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam anladım, sürüm güncellesem bile güncellenmiyor hep aynı sürümü diyor.
Terminalde "codex features enable goals" bunu yazın codexi tekrar başlatın aktif olur hocam