• 25-08-2025, 14:01:54
    #1
    Chatgpt ve claude'u sık sık kullanıyorum. Her yeni çıkan bir öncekisini aratıyor. Claude 3.7, Claude 4'den daha iyi ama en büyük sorunu pro olmasına rağmen sürekli limitlere taklıyoruz. Tamamn 3.7'yi seçerek kullanıyoruz ancak daha kötüye gidiyor onu anlatmak istiyorum. Otobüs bekler gibi limitlerin sıfırlanma saatini bekliyoruz. Chatgpt 5 kesinlikle 4'den daha kötü. Sürekli özür diliyor. Çok net açıkladığımız konuları, hani diyecek mi özellikle anlamıyor? Hem claude hemde chatgpt'nin son modellerinde önce dokümanları net bir şekilde analiz edebilmesi için deveye hendek atlamak gerekiyor. Bu arada sürekli "evet haklısın atlamışım, yeninden "tam","kesin", "kapsamlı","tümüyle" analiz ediyorum diyor.

    İlginç, arkadaşlar sizin deneyimleriniz nasıl?
  • 25-08-2025, 14:02:52
    #2
    ChatGPT için bu yorumları sılıkla duydum ama ben 5 Thinking, özellikle de 5 Pro'yu gayet başarılı buldum ve keyifle kullanıyorum.
  • 25-08-2025, 14:04:10
    #3
    Parasite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ChatGPT için bu yorumları sılıkla duydum ama ben 5 Thinking, özellikle de 5 Pro'yu gayet başarılı buldum ve keyifle kullanıyorum.
    2 saatte cevap veriyor neresinden memnun kaldınız hocam Ben hala 4 kullanıyorum..
  • 25-08-2025, 14:06:49
    #4
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 saatte cevap veriyor neresinden memnun kaldınız hocam Ben hala 4 kullanıyorum..
    Ben sabırsızlık yapmayıp bekliyorum. 4 anında cevap veriyordu ama sallamasyon cevaplar da verebiliyordu. Bekletme süresi içerisinde konuyla ilgili kaynak taraması yapıp, araştırıyor. Yeni modelin sallamasyon oranı eski modellere kıyasla çok az.
  • 25-08-2025, 14:09:38
    #5
    "Yeni modelin sallamasyon oranı eski modellere kıyasla çok az." benim deneyimlerim öyle değil. Kesinlik gerektiren konularda, cevaplarını kontrol ediyorum. Baya sallamış. Ha fulu konularda zaten pek kontrol etmiyorum. Sonra neden böyle yaptığını soruyorum, "genel geçer pratikler" böyle olduğu için gibi bir cevap veriyor. Şunu demiyor, "bunu hakkında net cevap vermem için bana şu dokümanları sağlayabili misin " gibi bir yaklaşımı yok.

    Parasite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sabırsızlık yapmayıp bekliyorum. 4 anında cevap veriyordu ama sallamasyon cevaplar da verebiliyordu. Bekletme süresi içerisinde konuyla ilgili kaynak taraması yapıp, araştırıyor. Yeni modelin sallamasyon oranı eski modellere kıyasla çok az.
  • 25-08-2025, 14:11:02
    #6
    Alttaki muhabbetten sonra Türkçe yazmıyorum artık. İngilizce yazınca daha net işler yapıyor.
  • 25-08-2025, 14:11:37
    #7
    samurat2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Yeni modelin sallamasyon oranı eski modellere kıyasla çok az." benim deneyimlerim öyle değil. Kesinlik gerektiren konularda, cevaplarını kontrol ediyorum. Baya sallamış. Ha fulu konularda zaten pek kontrol etmiyorum. Sonra neden böyle yaptığını soruyorum, "genel geçer pratikler" böyle olduğu için gibi bir cevap veriyor. Şunu demiyor, "bunu hakkında net cevap vermem için bana şu dokümanları sağlayabili misin " gibi bir yaklaşımı yok.
    Zaten yüzde yüz sallamamazlık diye bir şey yapabilecek düzeyde değil henüz AI teknolojisi. Ancak önceki model hızlı cevap veriyor, 5 modeli yavaş cevap veriyor algısıyla ilgili onu belirttim.
  • 25-08-2025, 15:11:15
    #8
    chat.z.ai kullan kafa rahat giriş yok ücretsiz