"Yeni modelin sallamasyon oranı eski modellere kıyasla çok az." benim deneyimlerim öyle değil. Kesinlik gerektiren konularda, cevaplarını kontrol ediyorum. Baya sallamış. Ha fulu konularda zaten pek kontrol etmiyorum. Sonra neden böyle yaptığını soruyorum, "genel geçer pratikler" böyle olduğu için gibi bir cevap veriyor. Şunu demiyor, "bunu hakkında net cevap vermem için bana şu dokümanları sağlayabili misin " gibi bir yaklaşımı yok.
Ben sabırsızlık yapmayıp bekliyorum. 4 anında cevap veriyordu ama sallamasyon cevaplar da verebiliyordu. Bekletme süresi içerisinde konuyla ilgili kaynak taraması yapıp, araştırıyor. Yeni modelin sallamasyon oranı eski modellere kıyasla çok az.