Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 saatte cevap veriyor neresinden memnun kaldınız hocam Ben hala 4 kullanıyorum..
Ben sabırsızlık yapmayıp bekliyorum. 4 anında cevap veriyordu ama sallamasyon cevaplar da verebiliyordu. Bekletme süresi içerisinde konuyla ilgili kaynak taraması yapıp, araştırıyor. Yeni modelin sallamasyon oranı eski modellere kıyasla çok az.