Chatgpt ve claude'u sık sık kullanıyorum. Her yeni çıkan bir öncekisini aratıyor. Claude 3.7, Claude 4'den daha iyi ama en büyük sorunu pro olmasına rağmen sürekli limitlere taklıyoruz. Tamamn 3.7'yi seçerek kullanıyoruz ancak daha kötüye gidiyor onu anlatmak istiyorum. Otobüs bekler gibi limitlerin sıfırlanma saatini bekliyoruz. Chatgpt 5 kesinlikle 4'den daha kötü. Sürekli özür diliyor. Çok net açıkladığımız konuları, hani diyecek mi özellikle anlamıyor? Hem claude hemde chatgpt'nin son modellerinde önce dokümanları net bir şekilde analiz edebilmesi için deveye hendek atlamak gerekiyor. Bu arada sürekli "evet haklısın atlamışım, yeninden "tam","kesin", "kapsamlı","tümüyle" analiz ediyorum diyor.
İlginç, arkadaşlar sizin deneyimleriniz nasıl?