XenForo kurulumdan sonra lisanslanabilir mi?
6
●182
- 19-09-2022, 19:00:01Crackli kurduğun yazılımın içerisinde shell, trojan, malware giibi virüslerin olma ihtimali kaçınılmaz. Zaten baştan hostu mahvetmiş oluyorsun, sonradan lisanslıya geçersen temizden bir hosta yeniden kurman sağlıklı olur.
- 19-09-2022, 19:51:16Peki crack versiyonda ayarlarımı yapıp ayarları sıfırdan lisanslı versiyon kurduğumda oraya import edebilir miyim? Para vermeden önce kurcalayarak istediğim yapıyı kurabiliyor muyum buna bakmak istiyorum.TasarimciGenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2022, 20:28:29Tabii yapabilirsiniz. Lisanslı dosyalarınızı lisanssız dosyalarınızın üstüne yazdırıp re-build atmanız yeterli olur. Eğer ki dosyaların virüs olabileceğinden şüpheliyseniz lisanssız tüm dosyaları kaldırıp kayıpsız geçiş yapmak istiyorsanız; eklenti dosyalarınız, tema görselleri, foruma yüklenen görseller harici tüm her şeyi silip üstüne lisanslı dosyaları atabilirsiniz.
- 19-09-2022, 21:11:21Eklenti dosyalarına, görsellere virüs bulaşamıyor mu?Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
N*u*lled temaların içinde bahis vb birçok farklı sitelerinin linkleri gizlenebileceği gibi virüslü de olabilir. Bu tarz bir kurulumda tecrübe edinebilirsiniz. Sonrasında hostingi tamamen sıfırlayın. Ayarları aktarmak istiyorsanız en basitinden ekran görüntüsü alırsınız. - 19-09-2022, 21:44:02Burada bahsetmek istediğim kısım, forumda kayıpsız geçiş yapmak için nelerin yedeklenmesi gerekli olduğu hakkında bilgilendirme yapmaktı açıkcası.esartpv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim mesajımın hangi kısmında orada virüs olmaz gibi bir söz geçiyor? Elbet bahsettiğiniz kısımlara da virüs girebilir. Malware Scannerlar ile çok rahatlıkla tespit edilebilir bu virüsler. - 20-09-2022, 11:26:58kayıpsız geçiş yapmak istiyorsanız; eklenti dosyalarınız, tema görselleri, foruma yüklenen görseller hariciNetkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tüm her şeyi silip üstüne lisanslı dosyaları atabilirsiniz.
dediğiniz için yazdım. Virüs olmaz lafınız yok ama anlattığınız bu. Bu şekil bir kurulum sağlıklı olmaz. Eklenti dosyaları tema görselleri forum görselleri herşey sıfırlanıp yeniden kurulması gerekir.