Crackli kurduğun yazılımın içerisinde shell, trojan, malware giibi virüslerin olma ihtimali kaçınılmaz. Zaten baştan hostu mahvetmiş oluyorsun, sonradan lisanslıya geçersen temizden bir hosta yeniden kurman sağlıklı olur.
Peki crack versiyonda ayarlarımı yapıp ayarları sıfırdan lisanslı versiyon kurduğumda oraya import edebilir miyim? Para vermeden önce kurcalayarak istediğim yapıyı kurabiliyor muyum buna bakmak istiyorum.