Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada bahsetmek istediğim kısım, forumda kayıpsız geçiş yapmak için nelerin yedeklenmesi gerekli olduğu hakkında bilgilendirme yapmaktı açıkcası.
Benim mesajımın hangi kısmında orada virüs olmaz gibi bir söz geçiyor? Elbet bahsettiğiniz kısımlara da virüs girebilir. Malware Scannerlar ile çok rahatlıkla tespit edilebilir bu virüsler.
kayıpsız geçiş yapmak istiyorsanız; eklenti dosyalarınız, tema görselleri, foruma yüklenen görseller harici

tüm her şeyi silip üstüne lisanslı dosyaları atabilirsiniz.

dediğiniz için yazdım. Virüs olmaz lafınız yok ama anlattığınız bu. Bu şekil bir kurulum sağlıklı olmaz. Eklenti dosyaları tema görselleri forum görselleri herşey sıfırlanıp yeniden kurulması gerekir.