Tabii yapabilirsiniz. Lisanslı dosyalarınızı lisanssız dosyalarınızın üstüne yazdırıp re-build atmanız yeterli olur. Eğer ki dosyaların virüs olabileceğinden şüpheliyseniz lisanssız tüm dosyaları kaldırıp kayıpsız geçiş yapmak istiyorsanız; eklenti dosyalarınız, tema görselleri, foruma yüklenen görseller harici tüm her şeyi silip üstüne lisanslı dosyaları atabilirsiniz.