• 12-02-2020, 18:51:40
    #1
    • Purchased Jan 16, 2018
    • Support and updates until Jan 16, 2019
    Purchased extras
    XenForo Resource ManagerOct 31, 2018

    Resource Manager
    Xenforo Lisans
    İkisi için istediğim fiyat: 950 TL
  • 12-02-2020, 18:55:13
    #2
    ZOMBEYI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    • Purchased Jan 16, 2018
    • Support and updates until Jan 16, 2019
    Purchased extras
    XenForo Resource ManagerOct 31, 2018

    Resource Manager
    Xenforo Lisans
    İkisi için istediğim fiyat: 950 TL
    Sadece çıplak lisans fiyatına resource menager lisansı da var diyorsunuz. Lisansın durumu nedir? Tam bir senelik var mı? Yoksa yenileme gerekecek mi?
  • 12-02-2020, 18:57:02
    #3
    bebekforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece çıplak lisans fiyatına resource menager lisansı da var diyorsunuz. Lisansın durumu nedir? Tam bir senelik var mı? Yoksa yenileme gerekecek mi?
    Selamlar, Lisans 2.0.12 sürümüne kadar, 2.1 ve üst sürümler için 70$'a yenileme alınması gerekiyor.
  • 12-02-2020, 18:59:40
    #4
    ZOMBEYI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    • Purchased Jan 16, 2018
    • Support and updates until Jan 16, 2019
    Purchased extras
    XenForo Resource ManagerOct 31, 2018

    Resource Manager
    Xenforo Lisans
    İkisi için istediğim fiyat: 950 TL
    Merhaba dostum ciddi bir alıcıyım kaynak yöneticisine ihtiyacım yok xenforo lisansını almak istiyorum aşağıdaki şablona göre pm atarsan değerlendirebilirim.

    NOT: Eğer Güncelleme gün sayısı yoksa çok fazla yüksek fiyat istemezsin umarım.

    İstenilen ücret: XXX
    İlk lisans sahibi kimdir: Daha Önce Devredildimi
    Lisansın faturası var mı: Lisans Faturası Bulunuyormu
    Transfer edilebilir mi?: Transf Edilebiliyormu Edilmiyormu Yoksa Mail İlemi Vereceksiniz
    Bağlı olduğu domain: Domain.com
    Lisans doğrulama: Lisansınızı Doğrulamak İçin Doğrulama Kodu
    Ticket desteği etkin mi?: Ticket Desdeği Durumu
    İndirilebilir son versiyonu x.x.x
    Güncelleme kalan gün sayısı: ne kadara zaman güncelleme alabilirim
    • ZOMBEYI
    ZOMBEYI bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-02-2020, 19:00:21
    #5
    Benim lisansım 2.0.11 e kadar yetti. Xenforo dan aldığım zamandan itibaren ben de geçen ay anca yenileme yapabildim. Çıplak lisans olduğu için 55 dolar ödedim xenforo.com a... Extra yenileme de gerekiyor kardeşim 2.1.7 sürümünü kullanıyorum çok farklı 2.0.12 ye göre bir çok özelliği fix.
  • 12-02-2020, 19:02:05
    #6
    bebekforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim lisansım 2.0.11 e kadar yetti. Xenforo dan aldığım zamandan itibaren ben de geçen ay anca yenileme yapabildim. Çıplak lisans olduğu için 55 dolar ödedim xenforo.com a... Extra yenileme de gerekiyor kardeşim 2.1.7 sürümünü kullanıyorum çok farklı 2.0.12 ye göre bir çok özelliği fix.
    Bir çok özelliği fix derken hocam?
    • turguthan
    turguthan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-02-2020, 19:03:18
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba dostum ciddi bir alıcıyım kaynak yöneticisine ihtiyacım yok xenforo lisansını almak istiyorum aşağıdaki şablona göre pm atarsan değerlendirebilirim.

    NOT: Eğer Güncelleme gün sayısı yoksa çok fazla yüksek fiyat istemezsin umarım.

    İstenilen ücret: XXX
    İlk lisans sahibi kimdir: Daha Önce Devredildimi
    Lisansın faturası var mı: Lisans Faturası Bulunuyormu
    Transfer edilebilir mi?: Transf Edilebiliyormu Edilmiyormu Yoksa Mail İlemi Vereceksiniz
    Bağlı olduğu domain: Domain.com
    Lisans doğrulama: Lisansınızı Doğrulamak İçin Doğrulama Kodu
    Ticket desteği etkin mi?: Ticket Desdeği Durumu
    İndirilebilir son versiyonu x.x.x
    Güncelleme kalan gün sayısı: ne kadara zaman güncelleme alabilirim

    Hocam aynı hesapta resource manager de var bu yüzden ikisi ayrı satılmıyor.
  • 12-02-2020, 19:03:30
    #8
    Xenforo2.1.7 nin bir çok özellik fixlendi. Yani çok değişti sizin versiyona göre bir de lisans yenileme gerekiyor.
  • 12-02-2020, 19:04:17
    #9
    ZOMBEYI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aynı hesapta resource manager de var bu yüzden ikisi ayrı satılmıyor.
    Lisansı transfer edeceğiz zaten sadece lisans benim olacak ikisi ayrıdır herhalde beraber transfer edilmez öyle bir şey okumadım ve görmedim.