bebekforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim lisansım 2.0.11 e kadar yetti. Xenforo dan aldığım zamandan itibaren ben de geçen ay anca yenileme yapabildim. Çıplak lisans olduğu için 55 dolar ödedim xenforo.com a... Extra yenileme de gerekiyor kardeşim 2.1.7 sürümünü kullanıyorum çok farklı 2.0.12 ye göre bir çok özelliği fix.
Bir çok özelliği fix derken hocam?