Konu
SATILIK Xenforo Lisans ve Resource Manager
12-02-2020, 18:57:02
#3
ZOMBEYI
bebekforum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sadece çıplak lisans fiyatına resource menager lisansı da var diyorsunuz. Lisansın durumu nedir? Tam bir senelik var mı? Yoksa yenileme gerekecek mi?
Selamlar, Lisans 2.0.12 sürümüne kadar, 2.1 ve üst sürümler için 70$'a yenileme alınması gerekiyor.