Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba dostum ciddi bir alıcıyım kaynak yöneticisine ihtiyacım yok xenforo lisansını almak istiyorum aşağıdaki şablona göre pm atarsan değerlendirebilirim.

NOT: Eğer Güncelleme gün sayısı yoksa çok fazla yüksek fiyat istemezsin umarım.

İstenilen ücret: XXX
İlk lisans sahibi kimdir: Daha Önce Devredildimi
Lisansın faturası var mı: Lisans Faturası Bulunuyormu
Transfer edilebilir mi?: Transf Edilebiliyormu Edilmiyormu Yoksa Mail İlemi Vereceksiniz
Bağlı olduğu domain: Domain.com
Lisans doğrulama: Lisansınızı Doğrulamak İçin Doğrulama Kodu
Ticket desteği etkin mi?: Ticket Desdeği Durumu
İndirilebilir son versiyonu x.x.x
Güncelleme kalan gün sayısı: ne kadara zaman güncelleme alabilirim

Hocam aynı hesapta resource manager de var bu yüzden ikisi ayrı satılmıyor.