• 06-12-2016, 08:54:47
    #1
    bir türlü email onay sorununu çözemedim host firmam yerli ip nin kara listeye düşmüş olduğu dışında cevap alamadım yabancı firmalarda çalışırken bu tip sorunlar yaşamamıştım. tavsiyede bulunursanız sevinirim
  • 06-12-2016, 14:39:54
    #2
    Sanırım e-postalar gitmiyor?

    Eğer öyleyse sunucunun mail fonksiyonu kapalı olabilir. Bunu sorun önce.

    Ben IHS ile çalışıyorum hiçbir sorun yok.
  • 06-12-2016, 14:41:49
    #3
    Hellscream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım e-postalar gitmiyor?

    Eğer öyleyse sunucunun mail fonksiyonu kapalı olabilir. Bunu sorun önce.

    Ben IHS ile çalışıyorum hiçbir sorun yok.
    evet güvenlik gerekçesi nedeniyle sunucu ayarlamalarını yapmayacaklarını söylediler ne yazık ki bayaaa bilinen bir yer aslında neyse tavsiyeniz nedeniyle İHS ile görüşeceğim sağolun
  • 11-12-2016, 20:58:14
    #4
    Ben Netinternet'te barındırıyorum forumu. Toplu mail gönderimine izin verilmiyor. Ancak SMTP ile mail gönderimi yapılabiliyor. Böylece onay, bildirim vb. maillerimde sıkıntı yaşamıyorum.
  • 14-12-2016, 01:03:45
    #5
    arkadaşlar bende sengrid diye bir firmadan kullanıyorum aylık 9,9 dolara şuan 40.000 gönderim hakkı var. Toplu mail de atıyorum. Hiç biri spama düşmüyor. Bounced olanları size gösteriyor ayıklıyorsunuz.