arkadaşlar bende sengrid diye bir firmadan kullanıyorum aylık 9,9 dolara şuan 40.000 gönderim hakkı var. Toplu mail de atıyorum. Hiç biri spama düşmüyor. Bounced olanları size gösteriyor ayıklıyorsunuz.