Ben Netinternet'te barındırıyorum forumu. Toplu mail gönderimine izin verilmiyor. Ancak SMTP ile mail gönderimi yapılabiliyor. Böylece onay, bildirim vb. maillerimde sıkıntı yaşamıyorum.