Sanırım e-postalar gitmiyor?
Eğer öyleyse sunucunun mail fonksiyonu kapalı olabilir. Bunu sorun önce.
Ben IHS ile çalışıyorum hiçbir sorun yok.
evet güvenlik gerekçesi nedeniyle sunucu ayarlamalarını yapmayacaklarını söylediler ne yazık ki bayaaa bilinen bir yer aslında neyse tavsiyeniz nedeniyle İHS ile görüşeceğim sağolun