• 29-01-2013, 01:56:09
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ARTIK WEB SİTESİ ÜZERİNDEN EGİTİM YAYINLAYARAK DEVAM EDECEĞİM.
    YETİŞTİREMEDİĞİM İÇİN R10 ÜZERİNDE KİMSEYE MAHÇUP OLMAK İSTEMİYORUM
    VAKİT BULDUKÇA BU KONUYADA ZAMAN AYIRACAĞIM


    Aklınıza takılan,
    Kafanızı kurcalayan,
    Wordpress sitelerinizden verim almanızı engelleyen,
    Tüm sorularınızı cevaplıyorum.

    Aslında bir blog açıp orta tek tek bu güne kadar yaptığım yapıları, temaları, botları paylaşmayı düşünmüştüm ama ortada soru veya sorun olmayınca insanın içinden yazmak gelmiyor.

    Rica ediyorum,
    Temalarınızı düzenlememi,
    Optimize etmemi,
    Html, Css hatalarını gidermemi v.b gibi problemleri özel mesaj olarak atmayın
    Buradan soracağınız soruların tamamına herkezin faydalanması adına en net şekilde cevap vereceğimden emin olabilirsiniz.


    Html, Css, Jquerry, Php, Sem&Seo&Smo konularındada sorular sorabilirsiniz.
  • 29-01-2013, 02:03:30
    #2
    ozgurkalyoncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkeze Hayırlı akşamlar arkadaşlar,

    Aklınıza takılan,
    Kafanızı kurcalayan,
    Wordpress sitelerinizden verim almanızı engelleyen,
    Tüm sorularınızı cevaplıyorum.

    Aslında bir blog açıp orta tek tek bu güne kadar yaptığım yapıları, temaları, botları paylaşmayı düşünmüştüm ama ortada soru veya sorun olmayınca insanın içinden yazmak gelmiyor.

    Rica ediyorum,
    Temalarınızı düzenlememi,
    Optimize etmemi,
    Html, Css hatalarını gidermemi v.b gibi problemleri özel mesaj olarak atmayın
    Buradan soracağınız soruların tamamına herkezin faydalanması adına en net şekilde cevap vereceğimden emin olabilirsiniz.


    Html, Css, Jquerry, Php, Sem&Seo&Smo konularındada sorular sorabilirsiniz.
    merhaba arkadaşım benim wordpress blogumda tema billeşenleri pasif aktif sürükleyerek ediyordum fakat artık billleşenleri mouse ile tutup cektiğimde gelmiyor neden olabilir.
  • 29-01-2013, 02:12:26
    #4
    bende sorayım
    Yönlendirme geçersiz hatası
  • 29-01-2013, 17:17:47
    #6
    Ben de birşey sormak istiyorum. benim sitemde resimleri yüklerken öne cıkarılmış görsel hiç ayarlanmadı. şimdi tema değiştirdim. öne çıkarılmış görsel olarak ayarlanmış resimleri gösteriyor. burada da benim bu şekilde ayarlamam olmadıgından resimleri göstermiyor

    şu an geçici çözüm buldum. konu içindeki ilk resmi alacak şekilde temayı editledim fakat bu durumda da google page speed hatası yükseldi, çünkü resim boyutları büyük, küçültürseniz şu kadar kazanırsınız diye hata veriyor page speed.

    konu içindeki ilk resmi otomatik olarak öne çıkarılmış görsel olarak ayarlama şansımız varmı?
    ************************************************** *****
    facebook paylaş yaptıgımızda konu içindeki ilk resmi almıyor birkaç resim gösteriyor başka konulardan, aşağıda sayı var, yanında da ok tuşu, o ok tuşunu kullanarak resmi aramak gerekiyor, open grap kodu mu ne varmış ama yapamadım nedir bu opengrap kodu, nereye eklenmelidir. kod nasıldır. kodu yazabilir misiniz
  • 29-01-2013, 17:38:54
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Peki ilce sitesi kurulumunda yardimci olabilirimisiniz acaba bana?
  • 29-01-2013, 18:48:15
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    PHP Code Widget eklentisini kullanıyorum widgete php kodunu ekledikten sonra aşağıdaki hatayı alıyorum Kubrick Theme yi kullanıyorum yardımcı olursanız sevinirim.

    Fatal error: Call to a member function get_var() on a non-object in /home/wwgame/public_html/wp-content/plugins/php-code-widget/execphp.php(44) : eval()'d code on line 2

    eklediğim kod:
    <?php
    $uyeler = $wpdb->get_var("SELECT COUNT(ID) FROM $wpdb->users");
    
    echo 'Sitemizdeki toplam üye sayısı' . $uyeler . ' ';
    
    ?>
    https://www.r10.net/wordpress/974414-...listirmak.html

    Benim istediğim sadece widgette php kodunu çalıştırabilmek.functions.php aşağıdaki kodu ekle dediler ekledim ama değişen birşey yok yazdığım kodun aynıı sidebarda görünüyor.

    // Run php in text widget
    add_filter('widget_text','execute_php',100); 
    
    function execute_php($html){ 
    
    if(strpos($html,"<"."?php")!==false){ 
    
    ob_start(); 
    
    eval("?".">".$html); 
    
    $html=ob_get_contents(); 
    
    ob_end_clean();
    
    } 
    
    return $html; 
    
    }
  • 29-01-2013, 21:06:43
    #9
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    GkhnTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba arkadaşım benim wordpress blogumda tema billeşenleri pasif aktif sürükleyerek ediyordum fakat artık billleşenleri mouse ile tutup cektiğimde gelmiyor neden olabilir.
    Wordpress Bileşenleri Hareket Ettirme Problemi

    Wordpress bloğunuzda, kullandığınız temadan veya eklentilerden ötürü bu tarz problemler yaşayabilirsiniz.

    Bunun dışında Wordpress in yazılım versiyonuda önemli rol oynayabilir.

    Benim sizlere nacizane önerim

    Aşağıdaki 3 adımı takip etmeniz olacaktır.


    1-Herşeyden Önce tüm wordpress eklentilerinizi pasif hale getiriniz.

    2-Görünüm menüsünün altından, bileşenler bölümüne girerek, sağda üstte ekran tercihleri bölümünden "Erişilebilirlik modunu etkinleştirin"

    "Bu ilginç çözüm bazı temalarda çalışmakta tam net olarak problemi giderebileceğini belirtemiyorum."

    3-Bu yöntem aslında çok fazla faydalı olacak gibi görünmesede detaylı olarak aktarmak taraftarıyım.

    Başlat Çalıştıra "Cmd" yazarak aşağıdaki kodları yazın ve tarayıcı önbelliğini temizleyin.

    -ipconfig /flushdns

    -ipconfig /renew

    Bunun dışında görünüm altından bileşenler bölümüne geldiğinizde bir de ctrl f5 yaparak sayfanın ön bellekten yüklenmesini engellemeyi deneyin.

    Umarım sizler için faydalı olmuştur.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:05:24 -->-> Daha önceki mesaj 21:04:17 --

    HodriMeydan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin yönlendirme gerçekten geçersiz =)
    r10 da bile yazdıgınız yazıyı bulamadım

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:06:43 -->-> Daha önceki mesaj 21:05:24 --

    cankutay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki ilce sitesi kurulumunda yardimci olabilirimisiniz acaba bana?
    Forum üzerinden sorarsanız elbette