ARTIK WEB SİTESİ ÜZERİNDEN EGİTİM YAYINLAYARAK DEVAM EDECEĞİM.
YETİŞTİREMEDİĞİM İÇİN R10 ÜZERİNDE KİMSEYE MAHÇUP OLMAK İSTEMİYORUM
VAKİT BULDUKÇA BU KONUYADA ZAMAN AYIRACAĞIM


Aklınıza takılan,
Kafanızı kurcalayan,
Wordpress sitelerinizden verim almanızı engelleyen,
Tüm sorularınızı cevaplıyorum.

Aslında bir blog açıp orta tek tek bu güne kadar yaptığım yapıları, temaları, botları paylaşmayı düşünmüştüm ama ortada soru veya sorun olmayınca insanın içinden yazmak gelmiyor.

Rica ediyorum,
Temalarınızı düzenlememi,
Optimize etmemi,
Html, Css hatalarını gidermemi v.b gibi problemleri özel mesaj olarak atmayın
Buradan soracağınız soruların tamamına herkezin faydalanması adına en net şekilde cevap vereceğimden emin olabilirsiniz.


Html, Css, Jquerry, Php, Sem&Seo&Smo konularındada sorular sorabilirsiniz.