• 08-12-2012, 16:37:37
    #1
    Browser & Automation Sols
    satış bitti
  • 08-12-2012, 16:39:08
    #2
    Çok teşekkürler, arşivime kattım
  • 08-12-2012, 20:52:38
    #3
    Oyun sitesi açma vakti
  • 08-12-2012, 21:28:00
    #4
    Çok teşekkürler, arşivime kattım. Ayrıca sitenizi bu vesile ile tanıma şansı buldum. Teşekkürler tekrar
  • 08-12-2012, 21:54:58
    #5
    spor botu bulamadık gitti, emeğine paylaşımına sağlık..
  • 08-12-2012, 22:05:23
    #6
    Arsiv'lik bir paylasim olmus tsk.
  • 09-12-2012, 00:30:58
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    teşekkürler... vallaha helal olsun sana

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:30:58 -->-> Daha önceki mesaj 00:01:06 --

    botu nasıl çalıştırıyoruz
  • 09-12-2012, 01:09:25
    #8
    Browser & Automation Sols
    ukayl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler... vallaha helal olsun sana

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:30:58 -->-> Daha önceki mesaj 00:01:06 --

    botu nasıl çalıştırıyoruz
    eklenti olarak kur botu, aktif et, Yazılar menüsü altında HayalOyun Botu diye menü çıkacak.
  • 09-12-2012, 01:33:27
    #9
    Doynet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eklenti olarak kur botu, aktif et, Yazılar menüsü altında HayalOyun Botu diye menü çıkacak.
    teşekkür ederim onu hallettimde , resimleri yüklemiyor, hem kendi sunucuma çekmeyi denedim hemde çekmeden yüükklemeyi denedim olmadı, ayrıca kendi sunucuma çektiğim zaman swf yide çekmiyor. Bide hata mesajları veriyor ve özellikle bot.php bozuluyor yada boyutu değişiyor. Neyse bakalım yarın uğraşacam tekrar.