• 12-12-2012, 20:53:02
    #19
    Doynet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bidahaki sürümde değerlendireceğim kardeşim,


    Bu arada burada bildirmemiştim ama bot yenilendi, Otomaik Zamanla özelliği eklendi, şu anda elinizdekinde Otomatik - Zamanla özelliği yoksa yeniden indirip değiştirin.
    Botun güncellendiğini de panelden haber vermesi de hoş olmuş. Bu sayede sürekli acaba yeni sürümü çıktımı diye siteyi ziyaret etmeye gerek kalmıyor Başarılarınızın devamını dilerim hocam.
  • 21-12-2012, 23:50:39
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kardeş bu untiy oyunlarını açamıyorum nedendir? oyun sayfasında şu şekilde bir yazı yazıyor “Bu Unity desteği sadece HayalOyun ve RüyaOyun temalarında çalışmaktadır. “
  • 22-12-2012, 00:21:56
    #21
    selam hocam botunuz gerçekten çok güzel ellerinize sağlık yalnız bir sorunum var resim ve swf sunucuya çekiliyor ama oyunun kodları eklenmiyor
    sisteme yani embed kodu eklenmediği için sadece başlık ve oyun içeriği oluyor acaba bu sorun neden dolayı kaynaklanıyordur bir bilginiz varmı acaba bu konuda
  • 22-12-2012, 01:25:01
    #22
    bot gerçekten de çok güzel. teşekkürler emeğinize sağlık.
  • 23-12-2012, 16:42:04
    #23
    Browser & Automation Sols
    ukayl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş bu untiy oyunlarını açamıyorum nedendir? oyun sayfasında şu şekilde bir yazı yazıyor “Bu Unity desteği sadece HayalOyun ve RüyaOyun temalarında çalışmaktadır. “
    Bu temalarımı kullanıyorsun, bu temaları kullanmana rağmen hata alıyorsan www.doynet.com'dan temayı tekrar indirip unity.php, unityf.php, tema içindeki functions.php, footer.php ve bot klasörü içindeki bot.php yi değiştirin.

    BesimCatalkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selam hocam botunuz gerçekten çok güzel ellerinize sağlık yalnız bir sorunum var resim ve swf sunucuya çekiliyor ama oyunun kodları eklenmiyor
    sisteme yani embed kodu eklenmediği için sadece başlık ve oyun içeriği oluyor acaba bu sorun neden dolayı kaynaklanıyordur bir bilginiz varmı acaba bu konuda
    Bot oyunu embed olarak eklemez, "oyun" id li özel alana ekler, temanızı özel alanla çalışacak şekilde yapılandırırsanız oyunlar çalışır.


    ermoo81 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bot gerçekten de çok güzel. teşekkürler emeğinize sağlık.

    güle güle kullanın.
  • 23-12-2012, 18:10:39
    #24
    bot için teşekkurler sanırım foter e kod eklememiz gerekiyor botu calıştırmamız için
  • 23-12-2012, 21:43:56
    #25
    Browser & Automation Sols
    arkadaşlar V3 çıkmıştır https://www.r10.net/script-satisi/948...lestirdik.html
  • 24-12-2012, 11:57:11
    #26
    Doynet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam çok hızlısınız valla helal olsun, akşama indircem inşşallah yardımların için teşekkürler.
  • 25-12-2012, 19:47:38
    #27
    Browser & Automation Sols
    ukayl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam çok hızlısınız valla helal olsun, akşama indircem inşşallah yardımların için teşekkürler.

    rica ederim, bol hitler