teşekkürler... vallaha helal olsun sana
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:30:58 -->-> Daha önceki mesaj 00:01:06 --
botu nasıl çalıştırıyoruz
eklenti olarak kur botu, aktif et, Yazılar menüsü altında HayalOyun Botu diye menü çıkacak.