• 23-07-2010, 01:37:17
    #1
    Merhaba saygıdeğer arkadaşlarım

    Benim gibi çoğu şahsiyet Siteye Alexa ve Sayyaç kodu koymadan edemiyor. Ama bazen sayyac ve alexa grafikleri sitemizin renkleriyle veya tasarımıyla hiç uyuşmuyor.

    Benimde sitemde başıma böyle bir şey geldi ve bu şekilde Java ile gizleme ve gösterme hede hödösü yaptım.

    Şu şekilde + ya basınca açılcak - ye basınca kapancak



    Demosuna sitemde bakabilirsiniz ayrıca = www.byblog.org

    Kodlara geçelim
    temamızın header.php dosyasında bu kodu bulalım
    </head>
    üstüne bu kodu ekleyelim
    <script type="text/javascript" >
    	function goster() {
    		document.getElementById("goster").style.display = "none";
    		document.getElementById("gizle").style.display = "block";
    		document.getElementById("alan").style.display = "block";
    	}
    	
    	function gizle() {
    		document.getElementById("gizle").style.display = "none";
    		document.getElementById("goster").style.display = "block";
    		document.getElementById("alan").style.display = "none";
    	}
    </script>
    style.css dosyamızın en altına şu kodu ekleyelim
    #alan{display:none;}
    span#goster{cursor:pointer;}
    span#gizle{display:none; cursor:pointer;}

    Sonra footer veya artık nereye koyacaksak şu kodlarımızla çalıştıralım
    <center>
    <span id="goster" onclick="goster();" >+</span>
    <span id="gizle" onclick="gizle();" >-</span>
    
    <div id="alan" >
    
    Alexa, sayyac vs. kodları buraya koyun.
    
    </div>
    </center>
    Kolay gelsin orjin makale buradadır.
  • 23-07-2010, 16:04:37
    #2
    Bunu hep arıyordum. Teşekkürler.
  • 23-07-2010, 16:09:54
    #3
    deneyeceğim tşkler.
  • 23-07-2010, 16:23:39
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sağolasın, + rep.
  • 23-07-2010, 16:42:52
    #5
    hocam kodda bir sorun var galiba, yazı içerisine girince + ya basınca açılıyor ama - ye basınca kapatmıyor tekrar. - ye basınca yorum kısmına fırlatıyor beni.. anasayfada sorun yok. site imzamdaki..
  • 23-07-2010, 16:52:40
    #6
    mert2407 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kodda bir sorun var galiba, yazı içerisine girince + ya basınca açılıyor ama - ye basınca kapatmıyor tekrar. - ye basınca yorum kısmına fırlatıyor beni.. anasayfada sorun yok. site imzamdaki..
    Mert, ben denemek için yaptım bu kodu bende sorun vermedi, Senin temada kullandığın başka JS kodlarıyla çakışıyor olabilir.
  • 23-07-2010, 17:06:42
    #7
    anladım, sağol.
  • 23-07-2010, 19:04:06
    #8
    ben de gizli kullanıyorum. ziyaretçinin görmemesi en iyisi
  • 23-07-2010, 19:07:10
    #9
    Not alıyorum. Teşekkürler.