Benim gibi çoğu şahsiyet Siteye Alexa ve Sayyaç kodu koymadan edemiyor. Ama bazen sayyac ve alexa grafikleri sitemizin renkleriyle veya tasarımıyla hiç uyuşmuyor.
Benimde sitemde başıma böyle bir şey geldi ve bu şekilde Java ile gizleme ve gösterme hede hödösü yaptım.
Şu şekilde + ya basınca açılcak - ye basınca kapancak


Demosuna sitemde bakabilirsiniz ayrıca = www.byblog.org
Kodlara geçelim
temamızın header.php dosyasında bu kodu bulalım
</head>üstüne bu kodu ekleyelim
<script type="text/javascript" >
function goster() {
document.getElementById("goster").style.display = "none";
document.getElementById("gizle").style.display = "block";
document.getElementById("alan").style.display = "block";
}
function gizle() {
document.getElementById("gizle").style.display = "none";
document.getElementById("goster").style.display = "block";
document.getElementById("alan").style.display = "none";
}
</script>style.css dosyamızın en altına şu kodu ekleyelim#alan{display:none;}
span#goster{cursor:pointer;}
span#gizle{display:none; cursor:pointer;}Sonra footer veya artık nereye koyacaksak şu kodlarımızla çalıştıralım
<center> <span id="goster" onclick="goster();" >+</span> <span id="gizle" onclick="gizle();" >-</span> <div id="alan" > Alexa, sayyac vs. kodları buraya koyun. </div> </center>Kolay gelsin orjin makale buradadır.