hocam kodda bir sorun var galiba, yazı içerisine girince + ya basınca açılıyor ama - ye basınca kapatmıyor tekrar. - ye basınca yorum kısmına fırlatıyor beni.. anasayfada sorun yok. site imzamdaki..