• 24-07-2010, 19:06:11
    #10
    mert2407 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kodda bir sorun var galiba, yazı içerisine girince + ya basınca açılıyor ama - ye basınca kapatmıyor tekrar. - ye basınca yorum kısmına fırlatıyor beni.. anasayfada sorun yok. site imzamdaki..
    aynı sorun bende de oldu nasıl gıderdın hocam ya.
  • 25-07-2010, 01:47:50
    #11
    çok iyi
  • 25-07-2010, 10:46:15
    #12
    Teşekkürler..
  • 25-07-2010, 10:53:44
    #13
    Bendeki tüm kodlar gizli sadece kaynaktan bakılırsa görülebiliyor istatistik veya herhangi bir kodu sizlerde gizleyebilirsiniz bu kadar koda falan gerek yok az biraz kodları bilmeniz gerekiyor neresi siliniceke editlenecek bilmelisiniz
  • 25-07-2010, 11:11:05
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Bu kadar koda gerçekten gerek yok arkadaşlar yeni konu açsammı diye düşündüm ama arkadaş açmış bari ben de size daha basit bir yolunu göstereyim dedim .

    Arkadaşın gösterdiğide doğru ama arada sayyac'ı görmek isteyenler için faydalı oluyor ama bazen siteler'deki js ler sonucu hatalar veriyor ama eğer gözükmesin ben siteden bakarı m zaten diyorsanız buyrun benden size güzel bir kod sadece sayac değil istediğiniz bir şeyidfe saklaya bilirsiniz.


    Şimdi nasıl yapıcaksınız !

    Aşağıda vereceğim kodu saklayacağınız kodun önüne yapıştırıp güncelleyin ve artık gözükmeyecektir.

    Alıntı
    Kod: <div style="display: none;">
    Dediğim gibi saklamak istediğiniz kodun başına koyunuz.



    Kolay gelsin.
  • 25-07-2010, 13:27:17
    #15
    Footer.php ye eklediğiniz sayaçları tamamen gizlemek isterseniz bu kodlarıda kullanabilirsiniz.

    Bu kodu sytle.css nin en altına yapıştırıyorsunuz.

    .temizle{
    clear:both;
    display:block !important;
    float:none !important;
    font-size:0 !important;
    height:0 !important;
    line-height:0 !important;
    margin:0 !important;
    overflow:hidden;
    padding:0 !important;
    visibility:hidden;
    }
    bu kodu ise footer.php sayaçlarının olduğu yere yapıştırın.

    <div class="temizle">
    
    SAYAÇLARINIZI BU İKİ KOD ARASINA YAZIN
    
    /div>
    böylelikle sayaşlarınız tamamen gizlenmiş oluyor.
  • 25-07-2010, 14:28:27
    #16
    Bu kadar ayrıntıya gerek yoktu aslında

    Basitçe
    <div style="display:none"> kodları yardırın </div>
    şeklinde yapmanız da işinizi görecektir.

    2 üst mesajdaki arkadaşım da yazmış sonradan gördüm, aklın yolu bir
  • 14-09-2010, 13:30:40
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    teşekkürler
  • 31-10-2010, 12:41:21
    #18
    http://www.byblog.org/

    sitesindeki sağ alttaki siyah button var üste götürüyor onu nasıl yaparız acaba?